Fredag och helg!

Fredag idag och det innebär helg och det ska bli ganska skönt faktiskt. Det sköna ska bli att jag kan sova ut imorgonbitti.

Ingen simträning idag för mig, har simmat två pass denna veckan och tänkte öka med kanske tre tills nästa så att jag simmar fem pass nästa vecka! Hade även tänkt springa idag men vädert är lite konstigt och det ösregnar imellanåt så om jag vaknar i god tid imorgon och det är uppehåll tänkte jag ta en springtur då!

Nu sitter jag vid datorn och snackar med far min. Han har köpt en mobil till mig. Jag köpte kontantkort här innan i veckan för att det blir så dyrt att skicka sms annars men såklart var min mobil låst till telia. Så pappa köpte en mobil till mig som han ska skicka upp med Sebbe så jag får den på måndag, och även min kära plattång kommer då, haha!

Ja vad ska jag mer berätta. Gick upp vid sju idag och var på jobbet halv 9. Hela dagen så har vi haft planeringsdag och lite så, och sen slutade jag vid tretiden. Tog cyklen hem ( DET TAR DÖD PÅ MIG, jäklar vilken träning, haha) och sen så gick jag in om affären och handlade lite svamp, och lite dricka, sås och lösgodis (det är ju fredag). Jag har även tvättat lite och diskat lite och nu ska jag snart börja på maten, får bli ris och kylling och sås och SVAMP!

Imorgon så ska nog min dag se ut såhär;
- vakna
- käka lite frulle
- springa
- duscha
- käka lunch
- fixa mig
- blir hämtad av christin kvart över fyra för att åka till konserten
- jobba på roxettekonserten från 16.30- ca 00.00
Det ska bli en rolig dag!

Nej nu ska jag nog ta och börja på maten och sen ska jag bara lägga mig i sängen med mitt lösgodis som var SVINDYRT och se någon film eller liknande. Jag hoppas ni får en bra fredag! Förresten, seeeeeex dagar tills Issa kommer då jäklar!

Hade, pussss


denna fick det bli, får vara en bra norgemobil som jag kan ha här ett år!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

JAAAAAAA, SNART SÅ :D

2010-08-20 @ 22:12:16
URL: http://isabelleklingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0