Florida

Ja då blir det Florida i år, det ska bli så jäkla kul! Jag har aldrig varit i USA och det är något jag verkligen velat länge. Nu ska simklubben jag simmar med här i Stavanger på träningsläger där i två veckor, och självklart tackar man inte nej till det!

Fick precis ett mail med lite information:

stavanger - miami
5 okt - Stavanger till Amsterdam 10.40 - 12.15
5 okt - Amsterdam till Atlanta 13.50 - 17.15
5 okt - Atlanta till Miami 19.20 - 21.15

miami - stavanger
17 okt - Miami till Paris 17.40 - 08.10 + 1h
18 okt - Paris till Amsterdam 10.20 - 11.40
18 okt - amsterdam - Stavanger 13.55 - 15.25

Vi kommer att på på ett motell som ligger en timme från flygplatsen och motellet ligger i staden Pompano Beach.

Mer än att bara träna kommer vi att göra endel olika utflyckter vilket kommer att bli:
- vi kommer att besöka staden jupiter där vi ska paddla kayak
- besöka sawgrass mills som är ett STORT shoppingcenter, jag gillar!
- vi kommer att köra ner till key west och där kommer vi blandannat att besöka ernest hemningways hus och bar
- vi kommer att besöka vattenlandet orlando
- vi kommer att besöka den berömda stranden miami beach.

AH JAG LÄNGTAR!





Kommentarer
Postat av: Lotta

Miami är jätte fint.. jag vill tillbaka :(

2010-08-20 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0