Cykeltur

Då har jag precis kommit hem från en cykeltur här i Stavanger. Jag hittade faktiskt till dagiset, sen att det tog ett tag och lite frågande har ju ingen betydelse, haha! Tillbaka (när jag hittade ganska bra) tog det ungefär 20min att cykla så det är väll helt okej. Jag cyklade igenom en sjukt mysigt park, bilder nedanför!









och efter att jag cyklat hem så cyklade jag bort till vattnet och satte mig en liten stund, det var supermysigt och där var mycket folk idag, bilder nedan;













Nu ska jag kolla vad busshållsplatsen heter här vid mig så Issa kommer rätt när hon ska hit! Sen ska jag duscha och fixa mig lite sen ska jag och Henriette hem till ordförande på middag ikväll!


Kommentarer
Postat av: lillesyran

så fint, ditt får vi åka när jag kommer :D när ska issa komma ?:) miss U

2010-08-15 @ 18:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0