19 Augusti

Idag har det varit en fullspäckad dag!
Var på jobb klockan åtta imorsse och sen jobbade jag till halv fyra. Efter jobb cyklade jag hem snabbt som attan och sen körde jag och henriette till träningen. Simmade lika mycket som i tisdags, alltså 2000m. Träningen tog ju inte mer än 1 timme och sen tog alla i klubben bilar till roxettekonserten för att hjälpa till att fixa inför lördag. Det tog ca 1,5 timmar där i ösregn och kyla, men sen blev det hem.

Har precis duschat och innan dess värmde jag pizzor i ungnen, jag är duktig! Har även skypat lite idag med och nu funderar jag på att sova, iallfall snart!

Imorgon så blir det planeringsdag från halv 9 till klockan 3. Efter det måste jag handla lite och sen tänkte jag ut och springa om det inte ösregnar eller nått sånt tråkigt. Sen får det nog bli en lugn kväll med tv-tittande, är dööööötrött och behöver sova! SOVMORGON PÅ LÖRDAG, härligt!

Nu kallar sängen, snart! PUSSSS

¨
jag och pappa för 4 år sen


min fina mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0