17 Augusti

Idag är det 17 Augusti och andra dagen på jobbet. Gick lite bättre idag då man har lärt sig barnens namn lite bättre och så vidare men det jobbiga är att det är ganska långa dagar. Efter träningen fick jag cykla i rallyfart, men det tog fortfarande lika lång tid som alla andra dagar haha, för att jag skulle på träning fyra. Första simpasset avklarat idag då. Jag simmade 2000m och det kändes väldigt bra faktiskt.

Nu har jag precis gjort köttbullar med pasta, kommer bli den mat jag gör mest i veckan, det känner jag på mig! Och jag har precis pratat med mamma i telefon, SAKNAR ER! och ni tycker kanske att jag är knasig som saknar min familj/vänner efter bara typ 5dagar, men det är inte de att jag inte sett dem på fem dagar, det är de att jag inte kommer att se dom på typ 3MÅNADER, det gör ooooont! Men som tur fick jag ett glädjefacebookmeddelande av min fina vän Issa, HON KOMMMER TILL MIG OM SNART BARA EN VECKA, jag är lycklig! Tänk att få ha min underbara vän här i ungefär fyra dagar! Vi ska såklart försöka hinna med så mycket som möjligt. Jag ska visa henne runt, vi ska checka shoppingen, checka uteställena, checka maten och ja massa sånt trevligt! Det kommer bli så jäkla kul!

Så nu när det känns lite jobbigt att vara här så ska jag tänka frammåt och skriva upp lite saker som jag längtar efter;
- Helgen ska bli både trevlig och inte så trevlig. Henriette ska iväg hela helgen så jag kommer var ensam hemma vilket är tråkigt. Men samtidigt ska jag hjäpa till på roxettekonserten och det ska bli kul!
- Till torsdag den 26/8 för då kommer ISSA!
- 4/9 för då är det en stor jubileumfest här för simklubben fyller 100år samt min underbara mamma fyller år!
- 1/10 min syster kommer till mig? jag vill iallfall det men min mamma tror inte att hon kan åka till mig själv, vilket hon självklart kan!
- 5/10 drar till florida, JADÅ! och min sötaunnderbara (ibland) syster fyller 16år!
- 2/12 SM i stockholm, vilket innebär att jag får komma HEEEEEM, eller iallfall till sverige vilket är en början, haha! Hoppas dock att jag kan komma hem en helg innan dess!
- /12 vet dock inte exakt datum kommer jag HEM för att fira jul med min undeeeeerbara familj, jag ska köpa finfina julklappar till dom!

Ja det var väll det jag längtar till än så länge, haha! Men det kommer säkert fyllas på!

Nu ska jag se film och kanske uppdatera lite spanienbilder, PUSS

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det kommer gå fort, och du kommer säkert få skitkul :) och snart kommer jag, hehe, då ska vi göra stavanger

2010-08-17 @ 20:45:56
URL: http://isabelleklingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0