14/8 - 2010

Idag är det första dagen som jag varit här i Stavanger. Imorsse sa jag hejdå till min käre far som har varit här och lämnat mig och fyför det var tufft. Jag vet att vi ses om någon månad igen men när man inte har bott så här långt från ens familj innan så gör det ont, men jag ska ge det en chans. Om jag inte skulle trivas så kan jag ju faktiskt åka hem, för jag tänker inte stanna kvar här om jag inte vill det, så är det bara! För om jag stannar ett år eller ett halvår har kanske inte så stor betydelse, så om det inte känns bra kanske jag stannar ett halv år!

Efter att jag sakt hejdå till pappa satte jag mig lite vid datorn och sen åt jag och Henriette frukost. Jag tog en dusch och sen stack vi till köpcentert som ligger här jättenära. Vi fixade present och kontantkort sen åkte vi tillbaka här. Henriette åkte för en stund sen och då gick jag en promenad och sen in om affären och handlade lite. Nu har jag precis ätit lite mat, blev kyckling,ris och sås.

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Såg att Henriette hade med sig lite serier så fundrar på om jag skulle ta och kolla någon.

Tänkte även lägga upp lite bilder om en stund,
puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det kommer att gå bra, tar ett par dagar för att vänja sig,tror att du kommer lyckas både med träning och jobb. puss

2010-08-15 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0