Valborg

Fyfan vilket tråkigt väder det var idag. Det ska vara solsken när det är valborg, för då är det mysigt minsann!
Vaknade vid niotiden av sjuka drömmar och sen begav jag mig till träningen. 5000m avklarade jag och sen stack jag och pappa och handlade lite mat och godis!
Nu sitter jag här och ska fixa mig lite sen drar jag, jonte och felle och handlar lite käk och sen ska vi hem till felle och mysa!

Imorgon ser dagen ut såhär;
- Tävling på förmiddagen, 200ry och 400fr
- Hjälpa till min kära moster att flytta, dom ska flytta till Bara imorgon! :)

Söndag;
- Tävling på fm, 200fr
- Jobba
- PLUGGA MATTE, usch längtar inte

Nej nu ska jag dra och platta mitt hår, ser ut som ett fågelbo
Puss på er







hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0