Torsdag och helg

Helg för min del nu i och med att jag inte har någon skola på fredagar, så skönt. Måste även tala om att jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter, och det måste jag ha varit hela dagen med speciellt imorsse. När jag kom hem från skolan idag och skulle äta några mackor så gick jag till kylen för att först ta fram smör. Jag kunde inte hitta smöret någonstans men jag var hundra på att jag användt det på morgonen. Jag ringer mamma och säger att här är spöke i huset (för även nisses borste är helt väck) hahha. Jag letar igenom över allt i kylen och den finns inte någonstans. Så öppnar jag skafferiet och då har jag lagt in smöret, mackorna och leverpastejen från imorsse där, hahhaha, hur yr får man vara? desutom är smöret helt rinnande efter att varit utanför kylskåpet i sisådär 10 timmar, perfekt!

Yr som man är borde man kanske lägga sig nu då.
Imorgon blir det fixa lite hela dagen tills mina fina underbar vänner kommer hem till mig vid sju. Då blir det middag, lite förfest och sen ska vi dra till skeppsbron. Kommer bli en grym dag.

Ha det så bra och sov så gott!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0