Plugggg

Jag sitter här och försöker plugga. Jag har suttit med ett antal glosor i några timmar nu och jag har lärt mig alldeles för få, ör jag förvönad? NEJ!

Kom precis på att det är en vecka tills jag fyller år, då blir man 19, känns ju faktiskt lite.... gammalt! haha

Veckan kommer nog se ut något sånthär;

Måndag - morgonträning, hem och plugga, tritoncup
Tisdag - skolan, jobb
Onsdag - morgonträning, skola, plugg, träning
Torsdag - morgonträning, skola, träning, pluggg
Fredag - prov, fixa hemma, middag med mina fina vänner - utgång
Lördag - soooooova, träna på eftermiddagen, får se vad som händer
Söndag - fyller år, släktmiddag!

så ser väll veckan ungefär ut!
nu ska jag förtsätta plugga in lite glosor som går så jävla bra, haha!

förresten så är jag sjukt hungrig, fick välja mat idag och det blev sallas med kyckling, mums i magen

puuuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0