Onsdag

Onsdag idag vilket innebär att det nu bara är en dag kvar i skolan tills helg, och man kan knappt räkna dagen imorgon för vi ska ut och fiska, det ska bli kul! haha, undrar iförsig hur det kommer att gå, jag och vanessa kommer att stå där som några fån eller mest jag för vanessa hade tydligen fiskat innan!

Idag har det varit en faktiskt mysig dag. Jag fick iförsig gå upp sjukt tidigt men det får man väll stå ut med ibland. Började skolan vid åtta med ett par föreläsningar och slutde sen vid elva. Efter skolan och maaaat drog jag och vanessa in om stan en sväng. jag fick handlat en kavaj och vanessa beställde tid för att bygga på sina naglar!

Håller även på att söka några kurser till högskolan just nu, men ja jag förstår knappt hur man gör, snillllet här ja! hahah

Nej nu ska jag väll ner och käka innan träningen, ha det fint
FÖRRESTEN, jag gilllllllllar väder SÅ MYCKET just nu, ska bara bli lite varmare, jag blir så lycklig! hahaha
PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0