Ny vecka!

Solen skiner när man vaknar och det är måndag och ingen skola idag, mysigt!
Sitter här och försöker få in lite glosor i huvudet, som sagt så har jag prov på fredag och engelska är inte min starkaste sida därför får det bli mycket pluggning, eller ja så mycket som jag pallar, haha!

Idag har jag ingen skola, skönt som bara den. Om solen håller i sig ska jag ut och sätta mig i solen om en stund och plugga lite, kan vara rätt skönt att få sitta och bli lite varm för en gångs skulle.

Ikväll har vi tritonspelen, får se hur jag gör för har ont i halsen fortfarande. Ser ut som att jag har blåsor på mina mandlar och sen är jag lite förkyld med.

Ni får ha en fin måndag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0