Måndag, idag igen

Varför känns det alltid som att det är måndag, ja det är en bra fråga! haha
Idag har jag haft morgonträning och sen engelskprov. Frågan är hur det gick, vill nog inte veta faktiskt! haha

Denna veckan kommer nog se ut såhär;
Måndag; Träning - skola - träning
Tisdag; Skola - stan - träning
Onsdag; Träning - skola - mentalträning? - felle? - träning
Torsdag; Träning - skola - träning
Fredag: GP - jönköping
Lördag; GP - jönköping
Söndag; GP - jönköping

Så ser väll vecka ut! :)


Är faktist lite besviken, ledsen, eller ja vad man ska kalla det. Vet inte om jag överdriver det eller om det inte alls är någon big deal liksom. Jag vet inte, det känns endå surt och ledsamt att inte ens bli grattad av en av sina närmaste vänner igår när jag fyllde år. Jag fick inget sms, inget samtal, inget litet inlägg på facebook, ingenting!
Men ja det är väll sånt man får ta, personen kanske bara glömde det, har faktiskt ingen aning!

Men nu ska jag ner och hjälpa till med mauuuuden!
puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte om det är mig du syftar på som nära vännen men det spelar ingen roll, jag borde haft bättre koll. var helt säker på att du fyllde den 19:e enda tills idag. en fet tabbe, jag ber om ursäkt. haft för många bollar i luften, så många att jag inte haft koll på de viktigaste..

kärlek till dig och hoppas att du hade en en riktigt bra dag endå



2010-04-20 @ 21:40:17
Postat av: Rebecca

vet inte om det är du i och med att du inte skrivit vem det är från! Men det är lungt

2010-04-21 @ 15:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0