Lördag

Felle kom till mig vid tre tiden och då lagade vi lite tacos, fixade oss lite och sen vid åtta-nio tiden kom natta, joel och zäta hem till mig. Vi chillade med musik, spel och snack och lite krök. Natta stack redan vid elva för att hon skulle upp tidigt idag med de andra pågarna stannade till halv tre. Efter det gjorde jag och felle lite fiskgratäng (hahha) och sen la vi oss.

Har precis vaknat och känner att jag behöver städa lite här i huset, det kan ju inte vara stökigt när mina päron kommer hem. Jag får väll städa lite för felle sover, haha!

Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: emsan

joel o zäta från staffanstorp? :P

2010-04-11 @ 11:53:42
URL: http://emsanskriver.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0