Längtar

Jag sitter och drömmer mig bort nu. Vill bara spola fram tiden ett litet tag, till vissa grejer. Denna veckan får gärna försvinna snabbt så att det sen blir helg vilket kommer bli en braaaa helg, fest- middag- födelsedag med mina bästa vänner, det kan inte bli bättre.
Men efter helgen kan vi spola fram ett bra tag, runt en fem-sex veckor, för då drar skolan (alla treorna) till spanien och det kommer bli grymt. Vi kommer vara iväg i nio dagar med bad,sol,fest och det kommer bli en så sjukt kul vecka. En vecka efter att vi kommit hem är det STUDENTEN, jag längar men endå inte!
Ungefär en vecka efter studenten kommer det bli utomlands någonstans med träningen, det tackar man inte nej till!
Utöver dessa utomlandsresor letar även jag och maria efter en nu. Vi har nog hittat en som vi ska boka, 10 dagar i spanien. Jag vet jag har varit i spaninen typ fem gånger nu men jag älskar spaninen, det gör jag verkligen!
Så förmodligen blir det en resa med min underbara vän, och det kan fan inte slå fel!

Nej nu får jag nu vakna upp lite och fortsätta med pluggandet, snälla ta mig några veckor fram!


Italien -08


Malaga -10


Sicilien -09


Spanien 06


Spanien -07


kos -06

synd att man inte har bilder från alla resor man gjort, här är iallfall några som jag har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0