Helg

Sitter nu här och känner mig nöjd med dagen. Har fått både nationella gjort och även gjort klart mitt hälsoprojekt så nu är allt i naturkunskap b klart, ännu en kurs klar, tacktack!

Idag har det varit en fullsatt dag;
- Nationella
- Några lektioner
- Fika med mamma och bea
- Hem snabbt
- Träning
- Styrka
- Hälsoprojektet

Imorgon blir det först morgonträning på dagen istället för på kvällen, skönt. Sen blir det hem och fixa lite och sen drar jag till felle för en myskväll. Det blir inget festande för mig imorgon för att jag har tävling på lördag. Känns lite tråkigt att tacka nej till en lokalfest, en grillfest och en grill+slagt men jag måste säga att en kväll med felle slår aldrig fel. Vi ska ha det mysigt med lite mat och sånt trevligt som bara vi kan ha, hihi!

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig, varit uppe sen klockan sex så ja sängen är ju inte fel just nu.
Hoppas att ni har en riktigt bra valborg!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: emilia.

tråkig du är beccs. är man singel, ska man ragga - ragga gör man på valborg! kassss :(

2010-04-30 @ 13:42:52
URL: http://emiliannordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0