GP - jönköping

Sitter just nu på hotellrummet och käkar lite godis och kollar på tv.
Jag, mandi och bengan tog tåget till jönköping vid 11 tiden idag och var framme två. Då käkade vi pizza och tog sen oss till hotellet. Simmade in vid fyra tiden och simmade mitt lopp vid fem. Gick inte så jätte bra idag, synd! Kan bero på att jag varit sjuk ett bra tag nu och tappat en del, hoppas att det går lite bättre imorgon, annars är det bara att träna upp sig!

Sovmorogn imorgon för att ingen av oss simmar final. Nu ska jag se vidare på disurbia tror jag den heter, går på feman idag, såg den när den kom ut och den är faktiskt riktigt bra!

Puss och ha en mysig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0