Fredag

Äntligen helg igen, skönt som bara den!
Idag har det varit en mysig dag. Gick upp vid nio tiden, käkade lite frulle med familjen för att mamma och pappa ska iväg på spagrejs i helgen. Efter frukosten fick jag sätta mig och plugga lite och städade sen mitt rum för det såg förjävligt ut, haha.
Vid tre tiden stack jag upp till affären och handlade lite mat till mig (blev ju jättegott, noooot eller vad tycker du felle, haha). Efter lite mat kom felle till mig och vi har haft en trevlig dag. Det blev ingen träning idag för min hals gör så jäkla ont, pratade med min tränare för en stund sen och sa att jag förmodligen kommer imrogon men om min hals fortfarande känns såhär vet jag inte riktigt. Egentligen kan man kanske träna med ont i halsen men det gör sååååååå jäkla ont när jag sväljer plus att min hals är helt öm när jag rör den, så det gör sjukt ont när jag vänder. Riktigt störigt för att jag har preics varit sjuk och missat typ en vecka så det suger som fan, hinner ju aldrig komma tillbaka träningsmässigt när jag blir sjuk hela tiden.

Nej nu ska jag väll lägga mig och sen får jag väll ställa klockan på sju för att se hur min kära hals mår imorgon!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0