Fredag 2 April

Fredag idag och kom precis på att hela lovet gått snart, sorgligt men sant!

Idag blev det först morgonträning. Simmade 10000m idag vilket känns som fan i mina armar nu, skönt att man inte har haft något pass ikväll i alla fall.

Efter morgonträningen stack jag hem och fixade mig lite och sen drog jag in till stan för att träffa min kära Maria. Vi gick en bra runda i stan, och denna gången var det Maria som storshoppade fast att hon nog egentligen inte tänkte handla något, haha! :) Jag handlade bara tre par öronhängen, duktigt!


Efter en riktigt lyckad dag på stan stack jag hem och har precis ätit. Ska snart lägga mig i soffan och kolla på talang som börjar idag, jag är så sjukt trött så jag inte vet vart jag ska bli av.

 

Imorgon blir det morgonträning, morfar kommer en sväng och sen drar jag hem till felle för att fixa mig. Sen drar vi till Svedala för 19årsfest!

 

PUSSSAAAAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0