Fredag!

Fredagen blev väldigt lyckad. Alla mina fina, bästa vänner på en och samma kväll kan ju faktiskt inte bli så mycket bättre. Kvällen börjades hemma hos mig med mat, spel och annat trevligt och fortsatte på skeppsbron! Kvällen blev riktigt bra och det var superkul!

Stannade tills stället stängde och sen stack vi och käkade lite nattamat på max och tog sen taxi hem. Hemma vid fem och somnade som en stock dirr, haha!

Fick gå upp tidigt imorsse för en föreläsning och sen stack jag och mamma till stan. Jag fick en klocka, en klänning, två tröjor och strumpbyxor så nu är jag glad!

Mår ju som jag förtjänar idag vilket innebär inte speciellt bra, haha! Skulle till felle ikväll men får se om jag kommer dit, hade nog behövt ligga i sängen och vila känner jag!

Nej nu ska jag kila, bilder kommer sen!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0