28 april

Redan 28april vilket innebär att det om bara typ tre? dagar är majmånad vilket känns sjukt. Tiden går så jäkla snabbt och ibland vill man bara stanna upp ett tag för att faktiskt komma ifatt tiden lite som bara rinner iväg.

Idag har jag först tränat och sen en lektion, engelska! Mumsig mat i skolan och sen buss hem. Nu sitter jag här och funderar på om jag kanske ska sätta igång och kolla igenom nationella som jag har imorogn och även ett litet mattetest, kul att jag har prov i mina två favoritämnen imorgon, haha (jag var ironisk) ;)
Träning lite senare idag igen och då blir det syra och sen blir det sängen!

Imorgon ser dagen ut såhär;
Nationella 09:00- 10:40
Två lektioner, mattetest
Träning, styrka?
PLUGGA
Sova

Fyfan vilken rolig dag det ska bli imorgon, haha!
Nej nu ska jag sätta igång med pluggandet

FÖRRESTEN jag höll ju på att glömma, FYRA JA FYRA veckort tills vi drar till spanien, EXAKT FYRA VECKOR!
Det kommer bli grymt, och ja som sagt, längtar som in i bomben!

SMS innan idag;
(Jag till Natta) - 4 veckor kvar älskling, sen drar vi!
(Natta till mig) - Längtar!!! ska bli så himla kul! glöm inte träningskläderna!

HAHA, fan att jag har lovat att jag ska träna med henne! Jag tänker ju iallfall följa med henne, men frågan är om man inte hittar mig brevid solandes, tror nästan det, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0