21 april

Då var det onsdag idag och ja, halva veckan är avklarad, fast jag har bara en lektion kvar för veckan så ska inte klaga. Morgonträning imorsse och sen drog jag och vanessa till skolan för att käka lite. En riktigt god soppa med efterrätt, mums!

Kom hem för en stund sen och sitter här och känner att jag egentligen inte har något i skolan men endå riktigt mycket. Ja det låter kanske lite skumt men jag har en del stora inlämningar kvar, har bara ingen ork att ta tag i dom. Får väll göra det nästa vecka!

Min moster ringde mig innan förresten och berättade om jag ville hade hon fixat jobb till mig. Så jag ska dit på måndag och hälsa på. Innan tänkte jag, shit vad ska jag nu göra efter studenten egentligen, nu känner jag nästan att jag har för mycket. Om jag kommer in på kursen jag valt (som är heltid) så kommer jag ha;
- Träning
- Skola
- 2 jobb
+++++++++ så ska jag hinna med att träffa min underbar vänner så mycket som möjligt, får ju aboslut inte glömma bort dom!

Har även snackat med min kära felle en stund, hon har tattat sig och jag vill se den NU!

Nej nu ska jag dra, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0