1 April

1 April idag. Jag kan inte förstå att det redan är april. Va jn fan inte länge sen det blev Mars och nu helt plötsligt så är det April vilket ska innebära VÅR och tycker det går ganska långsamt för vädret att bli varmt, inte okej.

Har iallfall tränat imorsse, blev ett ganska skönt pass på 6500m och sen har jag nu varit hemma en liten stund. Det störigaste när man har två pass om dagen är att man knappt hinner göra något mellan passen och det är lite tråkigt. Det sköna under detta lovet har varit att vi vatt lediga ett antal kvällar vilket har varit riktigt najs får då har man kunnat göra annat. Tummen upp på det!

 

Imorgon är det helg och jag ska spendera min helg med;

Fredag; Morgonträning 9-12 (10000m fyfan) sen ska jag hem till Maria

Lördag; Morgonträning 9-11, Eftermiddagsträning 15:30, Hem till Felle – till svedala för 19årsfest

Söndag; ???? inget bestämt än, förutom att jag nog måste ta och plugga lite och SOVA UT!

 

Nu ska jag chilla vidare, pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0