Träningen avklarad idag med

Hemma från dagens pass idag, och det gick bra idag med och det känns riktigt bra nu! Passet idag var helt okej. Det tråkiga nu är att de andra har börjat toppa nu så jag får ligga och simma sista stunden själv, men det gör inte så mycket, det är bara lite tråkigt.

Imorgon har jag bara en lektion 11-12 så det är riktigt skönt! Förutom att jag endå måste gå upp relativt tidigt för att ta bussen och allt sånt men det får ju funka!

Nej nu ska jag äta upp min glass sen får det väll bli sängen om en stund, fast har ju inte något att läsa nu för jag har läst ur ljudet av ditt hjärta nu för andra gången (tredje boken av twilight). Om ni inte läst någon av bökerna så LÄS DEM, fyfan vad alla bökerna är bra!

PUSS mina finfina läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0