SM dag 4

Sista dagen idag på SM, lite tråkigt att åka ifrån alla gulliga personer som man inte träffar så ofta, fast det är ju även skönt att slippa några ett tag (jag menar dig emilia, hahahhah nej jag bara skoja).

Jag simmade iallfall 400fr idag, och det var de som gick bäst under dagarna här i göteborg. Jag persade och fick 4.29.11 tror jag att det var. Missade SM-finalen med 1,3 sekunder vilket var lite tråkigt, men det är bara att träna som fan och sen hoppas att det blir final nästa gång.

Efter simningarna stack vi och packade klart, sa hejdå till vårt fina hotellrum och tog taxi till stationen. Där åt vi på pizzahut, mums, och sen tog vi tåget halv två. 
 
Kom hem för en liten stund sen, har ätit och packat upp och nu sitter jag här. Tänkte se "vem kan slå filip och fredrik" om en stund ,det är ganska underhållande faktist, sen blir det väll läggdags eller något åt det hållet.

Förövrig vet jag inte riktigt om jag har någon skola imorgon, får se vad vi simmare kommer överrens om ;) annars ska vi åka till kockums fritid för att se en film klockan 15.15 imorgon vilket känns lite sugit, men får se.
Har iallfall ingen träning imorgon, blev ledig av min tränare, skönt!

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0