Måndag

Hemma från skolan. Jobbade som sagt med vårt arbete idag i någon timme och sedan drog vi till kockums för att se film. En dokumentärfilm som heter bananas visades och handlade om hur de som skördade bananer blev fertila av besprutningsmedlet som användes och hur en advokat stämde de som höll i dessa företag. Filmen var väll helt okej förutom att den varade i 1,5 timmar, drygt.

Kom iallfall hem för en stund sen och ser en sjuk mamma sovande i soffan, stackare!
När hon vaknar säger hon;
- åh det enda man vill göra när man är så sjuk är att krama någon, men det kan man ju inte (och sen föll det en och annan tår), aw min söta mamma.
Så jag bestämde mig för att cykla upp till affären och köpa lite piggelinglassar till henne så hon blir lite glad!

Nu ska jag kolla lite på matten tänkte jag, vi har tydligen läxföhör imorgon, haha säger jag bara! och sen blir det även lite tv.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0