Ett år


Har även hatt min blogg i ett år, starta bloggen 4november 2009 men såg precis det så därför tänkte jag lägga upp inlägget som jag gjorde för precis ett år sedan!



LÖRDAG 7NOVEMVER 2009
Vaknade imorsse med lite mindre ont i halsen än igår. Men ingen träning idag blev det inte, vill bli helt frisk först.
Stan blev det iallfall, fick bytat farsdagpresenten för att en sak fattades och sen blev det även en ny bh till mig!

Skulle egentligen träffat maria idag men blev lite klydd med det plus att jag inte mår helt hundra så det får bli en annan dag :(

Nu ska jag äta fläskfile med pommes, och sen får det nog bli chokladfondy! MUMS säger jag bara.


HAHA sjukaste bilden på mig och maria i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0