Gårdagen

Som sagt igår blev det först inflyttningsfest hos min morbror. Mycket gott bål, (haha) god mat och trevligt folk och sen efter någon timme träffade jag min kära emelie. Vi gick och fika en stund, handlade godis och sen bar det av till Royal för att se New Moon. Hela royald var full vilket innebär att 700 platser var upptagna, sick!

Filmen var iallfall riktigt bra, fast boken är fortfarande bättre! Det dåliga är ju att i boken kan man ju inte se snygggggggingen! haha

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, elle ja det blir lite pluggning nu som jag måste ha gjort innan sm. Sen funderar jag även på att storstäda rummet, hade kanske varit en bra ide! får se om jag orkar.

hörs, pusssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0