Fredag

Då var det helg idag, skönt! Veckan har gått lika fort som vanligt.
Igår jobbade jag från 16 - 01:30 och det gick väldigt bra tyckte jag. Det var någon guldkväll på stadion där de delade ut massa priser och hade uppträde. Serverade en tre rätters meny som vi efter att dem andra ätit fick äta, och det var riktigt gott, pannacotta med bär till efterrätt tackar man inte direkt nej till, haha!

Oturligt nog har jag blivit sjuk och det suger, ont i halsen plus huvudvärk är inte okej. Störigt nu när det är tre veckor kvar till sm att man då blir sjuk, men är jag förvänad? NEJ!
Hoppas iallfall att det blir bättre tills imorgon, har redan missat två dagars träning så.

Nu ska jag ta ett varmt bad, göra lite varmoboy och sen bara ta det lungt. Om jag mår lite bättre senare ska jag in till stan en snabbis med min syster för att kolla något till min lilla pappa, farsdag på söndag ju! Det får ni inte glömma.

Ha det så bra sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0