Anländigt i göteborg

Tog somsagt tåget idag vid två tiden och vi var framme klockan halv fem. Tidningar och musik blev det hela resan, trevligt! När vi sen kom fram tog vi taxi till hotellet, slängde av oss våra saker och gick sen till badet och simmade in en stund.
Känns bra nu så hoppas det går bra i veckan :)
Efter insimmet gick vi och åt kinamat, riktigt gott!
Nu ligger jag och emilia i våra sköna sängar och kollar på tv, sitter vid datan och bara chillar!

Imorgon ska vi upp klockan åtta för frukost, simma in och sen ska jag simma 100 rygg och emilia 200 fj.
Efter det blir det nog en runda på stan, man får ju passa på att shoppa lite nu! haha

Ha de bra mina söta läsare, och om ni vill kan ni ju gäran skänka mig en liten komentar!
PUSS


Kommentarer
Postat av: emsan

lycka till älskling <4

2009-11-25 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0