13 November

Idag har det blivit en väldigt mycket slappedag tycker jag.
Blev tandläkaren halv 3 och det gick bra, hade inga hål iallfall! Och sen tog jag bussen in till stan och sen in till träningen.
Träningen gick bra idag, simmade syra idag istället vilket innebar 400cr broken (8*50) för mig, tiden blev 4.18.0 efter det fick jag även simma någon 50ry max. Passet idag blev bara 3500m så det var skönt.

Nu ikväll har jag bara tagit det lungt, skulle egentligen träffa lilla issa men blev inget med det.

Imorgon blir det stan för att köpa present till en liten permis och sen på kvällen hem till fellefis för födelsedagskalas,hihi

PUSS


Jag och felle för några år sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0