Tosdag 17 december

Gick upp vid sju (!!!!) på mitt lov för att träna halv nio med ida i byrlöv. Simmade 6000m och sen körde ida mig till värnhem. Gick in på entre en snabbis och hittade julklapp till mig syster, fast att hon inte borde ha någon ;) och sen köpte jag lösögonfransar till ikväll, får se hur det blir när natta ska hjälpa mig, haha!

Nu har jag precis duschat och fixat lite, ska snart iväg till natta där vi ska käka lite, göra vid oss och sen förfesta. Drar vidare till båten "prins bernad", kommer bli en grym kväll, synd att det bara är så jäkla kallt ute att man kommer frysa ihjäl dit och hem! Aja det löser sig nog, jag och natta kör på sommarskor, perfekt!

Ha en fin torsdag, PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0