Måndag 28/12

Tjenixen snyggingar!
Har precis varit och tränat i burlöv med Ida. Vi simmade 6500m och blev ett lagom hårt pass idag. Ska redan träna halv tre idag så det blir att vila lite nu innan andra passet.
Jag kom precis på att det bara är fem veckor till JSM, fan vad tiden går fort, så det gäller att träna på nu! ;D

lite datum;
31/12 - NYÅR
7/1 - Börjar skolan igen, ledsen i ögat
12/1 - 150 dagar till STUDENTEN
3/2 till den 7/3 - JSM i kristianstad
20/3? - SPANIEN, malaga! (sportlov!!!!!)
3/3 - 100 dagar till STUDENTEN!
ja lite olika datum två månader framåt!


Nej nu ska jag packa upp min simväska och packa den igen, haha!
Tänkte även lägga in lite bilder sen på vad jag fyndat på julrean, om det blir några bra foto det vill säga! ;)
Ha det fint så länge
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0