Lördag/Söndag

Blev en väldigt mysig lördag. Emelie hämtade mig på badet sen körde vi in till affären och fixade så vi kunde göra chokladfondy! Det blev mumsigt som vanligt. Tittade även på någon film, den var väll okej trots att vi båda halvsov på slutet, haha! Men vi hade lika roligt som vanligt. Somnade strax innan två tror jag det var.

Vaknade vid nio med shooooppppingsug, haha så vi gick upp och ät lite frukost och stack sen till nova. Blev inte jättemycket inhandlat, jag handlade en klänning till julafton en vanlig vit tröja från gina och ett smyckeskrin fårn indiskan.

Det tog oss 50 min att köra från lund till bara, hahha det var inte precis så vi hittade och emelie kom nog försent till sitt jobb, inte bra inte bra! men min emmmmmsan är bäst iallfall!

nej detta blev nog ett flummigt inlägg, eller blev det?

jaja nu ska jag nog plugga lite matte, usch fyfan nej jag ångrade mig!
PUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: busk

du plugagde väldigt bra !! HAHA syntes på läxförhöret idga :D

2009-12-08 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0