Jullov

Äntligen jullov, det ska bli så jäkla skönt!

Iallfall tog jag och issa bussen imorsse till kyrkan för att kolla på avslutningen. Mötte upp natta och joanna där. Efter avslutningen drog vi till stan, fikade och kollade runt lite efter julklappar, gick ju ungefär lika bra som alla andra dagar jag varit ute = NOLL julklappar! Bra jobbat. Jag och emelie har bestämt att vi ska åka ut den 23 och handla, illa om man inte hittar alla julklappar den dagen, skjut mig!

Nu har jag precis städat mitt rum lite, mest rensat ut lite skit i för sig, får väll damma och sånt kul en annan dag.
Har även hunnit med varm chokald med grädde nu när det har börjat bli så jäkla kallt ute, PLUS snö! I helgen ska det iallfall bli minus 14 grader, det är INTE OKEJ!

Morgondagens planer;
- Ska först träna halv nio i burlöv med ida och sen dra mig hemmåt. Kanske måste in till stan med för att hitta något att ha på mig, kan bli intressant i och med att mina pengar som är kvar på kontot ENDAST ska gå till julklappar!
- Ska sen hem till natta vid fem tiden där vi ska fixa oss och lite sånt och sen blir det förfest.
- Drar sen vidare till båten, kommer bli en trevlig dag/natt.

Förresten så är det 8 dagar till julafton och 15 dagar till nyår!
Ha det fint, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0