Ja jag har tråkigt!

1. Fullständigt namn? - anna rebecca marianne
2. Ålder? - 18
3. Vart bor du? - hahahha, var bor jag? ja det kan man faktist undra ibland
4. Bor tillsammans med? - meine familje
5. Färg på ditt hus? - vad vet jag, vitt tror jag!
6. Hus eller lägenhet? - huuuuuus
7. När är du född? - i april, en fin månad
8. Klass? - i den störda klassen ID3
9. Vilket år tar du studenten? - NÄSTA, ja men om exakt 188 dagar, år 2010 alltså
10. Något jobb? - ja för det har jag
11. När gick du upp i morse? - åtta, fyfan
12. När ska du sova? - hahah? ja när jag lägger mig antar jag
13. Duschat idag? - ja för det har jag
14. Kramat någon idag? - uschnej
15. Pussat någon idag? - uschnej
16. Vad har du ätit idag? - lite bullar och lite godis och lite ja lite sånt
17. Dagens klädsel? - myyyyyskläder
18. Dagens smink? - inget
19. Dagens sötnos? - har bara sett fula idag, hahhaha nej men amanda får väll bli dagens sötnos för hon alltid är så störd på träningen, ja fråga mig inte varför
20. Dagens roligaste? - rolig? hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0