Hemma igen

Nu är jag hemma igen från en trevlig runda på stan med natts. Vi gick först en runda, sen satte vi oss och fikade en stund. Fick handlat strumpbyxor, en lila väska och en hudkräm.Åt även god mat idag när jag kom hem, lövbiff med pommes och sås, mums säger jag bara!


Nu ska jag nog ta och sätta mig vid tvn en stund. Imorgon väntar ett morgonpass mellan 9 och 12 och sedan blir det hem och fixa till sig för nyårsfirandet. Issa kommer först till mig sen drar vi vidare till Jessica där det blir middag och sen drar vi vidare hem till någon fest! Kommer bli finfint!


Ha en fin onsdagskväll (du med natta, jag vet vad du gör, haha),
PUSSS


 Förresten visar er även dagens outfit;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0