Har precis bakat...

LUSSEBULLAR, och de blev megagoda!
Undra varför lussebullar är så gott, man blir så glad av lussebullar, eller är det bara jag som blir det? haha nej jag vet att vanessa med blir det, hon är lika knasig som mig, eller knasigare menade jag!

Hade morgonträning idag och sen en lektion, en onödigt engelsklektion.

Nu har jag varit hemma ett tag och bakat som sagt, det tar ju en jäkla tid att baka lussebullar, tror jag har varit nere i köket nu en två timmar :O haha! men man är ju en mästerkock!

Nu ska jag nog inte göra någonting tills jag börjar träna! haha
PUSS

(här kommer lite bilder från förra året när jag och issa bakade finfina lussebullar)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0