Fredag 5 december

Blev inget bloggande igår, tyvärr!
Min dag såg iallafall ut såhär;

Klockan 11:00 var jag på stadion för att träffa en mental tränare som jag antagligen ska ha framöver. Han verkade bra så nu ska jag bara maila han och sånt sen ska vi nog börja träffas.
klockan 13:00 var jag på ett ärende med natta. Vi hann i tid fast att vi fick stressa, vi hann till och med en fika ;) haha.
Efter allt detta drog jag hem, var hemma två timmar och sen bussen mot stan igen för att sitta barnvakt. Var barnvakt från ungefär sex till tio!

Idag har jag än så länge bara haft morgonträning. Ska ha ett pass till senare och sen ska jag träffa min fina emsan. Vi ska nog ha en myskväll och sen imorgon ska vi köra till någon köpcenter och shopppppppppa!

PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0