21 december

Jäklar det är redan den 21 december, det är jul om fyra dagar, SICK!
Gick iallfall upp sju (!!!) idag, tog bussen kvart i åtta och mötte upp ida och bebbe kvart över för att träna litta, simmade 6000m idag, bastade länge och drog sen till entre en snabbis. Var tvungen att fixa lite 50kr presenter till ikväll och julafton.

Har varit hemma en stund nu, packat och lite sånt. Ikväll tränar jag själv vid fem sen dra jag och emsan hem till togge för lite simåterträff. Blir middag, julklappslekar och bästa drinken, kommer bli en trevlig kväll. Efter det drar jag hem till emsan och sover där tills imorgon. Träning imorgon och sen in en snabbis till stan med mamma för att handla min julklapp, haha!

Nej nu måste jag snart dra, ha en fiiiiiin måndag, eller är det måndag, ja det är det, haha! ingen koll!
PUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

nja 3 dagar kvar

2009-12-21 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0