2009

Sammanfattning av år 2009!

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja det har jag säkert gjort!
- Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej, jag har inga för jag håller endå inte dom, så NEJ!
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Hahaha, eh nej det tror jag inte...
- Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur var, har förlorat många nära och kära :(
- Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010?
FINNS DET NÅGON TILL MIG DÄR UTE?
- Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Finns många datum jag kommer minnas
- Vad var din största framgång 2009?
hahah eh vettefan, ingen eller?
- Största misstagen?
har säkert gjort något misstag...
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha sjuk har jag säkert varit, är väll det lite varje dag(!!!!!)
- Bästa köpet?
Har ingen aning, mina fina converse kanske, eller min ipod som ska bli min imorgon! hihi- Vad spenderade du mest pengar på?
fika, maaaaaat/godis och kläder och lite sånt trevligt
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig glad
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Rap das armas
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag, eller jag vette fan, skum fråga hah!
- Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåts mer med mina riktiga vänner!!!
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet faktiskt inte, inget jag kan komma på tror jag
- Var du kär i år?
kär och kär
- Favoritprogram på tv?
ULLARED, hahahha
- Bästa boken du läste i år?
EH läser bara en bok, och ni vet nog vilken! TWILIGHT, jadå
- Något du önskade dig och fick?
Ja det var de säkert, tror jag!
- Något du önskade dig men inte fick?
Ingen aning
- Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag och vanessa hade tjejmiddddag, mysigt!
- de bästa människorna du umgåts med?
MÅNGA olika, emelie, vanessa, natta, felle, issa, amanda, maria ja det finns endel mycket fina vänner i min vardag!
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
FINNS DET NÅGON DÄR UTE TILL MIG? haha ja ni fattar nog
- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Haha vet inte, går väll inte att beskriva
- Vad fick dig att må bra?
Mina fina vänner
- Vem saknade du?
...
- De bästa nya människorna du träffade?
Haha ingen aning!
- Årets sötaste?
Alla mina fina vännnnnnner
- Årets bästa?
SOMMAREN! som fan


vanessa och jag -09


vanessa, jag och natts -09


felle och jag -07


jag och emsan -07


jag och issa -06


jag och maria -09


jag och amanda -08

Kommentarer
Postat av: mandi

2009-12-26 @ 21:04:51
Postat av: mandi

snygg bild, mihihi<3

2009-12-26 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0