20 december

Ett litet tag sen jag skrev inlägg nu. Lovet har börjat bra tycker jag, förutom att det snöat konstant i några dagar nu vilket har inneburit mycket snö, kallt och ja ni vet, sånt jobbigt!

Idag har det iallfall blivit en riktigt slappedag. Har bakat lite julgodis som nästan är uppätet redan och sen kollat lite julfilmer på tvn, börjar få julkänslan nu. Fast jag har fortfarande endel julklappar kvar, paniiik!

Har även fått reda på idag att jag ska hänga med stavangers simklubb till spanien på sportlovet, kommer bli najs. Inte för att det är speciellt varmt då, men iallfall varmare än i sverige så det ska bli najs.

Nu ska jag nanna, ska träna halv nio imorgon med ida på burlövsbadet. Efter det blir det hem, träna en gång till och sen lite simåterträff! :)

Ha det fiiiiiint, PUSS


här får ni en flummig bild på mig, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0